Megváltozott egy ikonikus mekis étel receptje – mutatjuk, hogy miért…

A McDonald’s 2018 elején olyan globális vállalásokat fogalmazott meg, melyek középpontjában a Happy Meal menü továbbfejlesztése áll, és amelyek 2022-ig a vállalat összes (120) piacát érintik.

A magyarországi lánc már ezt megelőzően folyamatosan fejlesztette kínálatát és a felelős marketinggyakorlatait, így számos pontban élen jár a vállalások teljesítése terén. A magyar vezetőség még tavaly döntött a gyermekeknek szánt menü kiegészítéséről, így a hazai hálózat éttermeiben a már eddig is választható gyümölcslé, répakarika és ásványvíz mellett a korábbi három elemet tartalmazó Happy Meal menü egy negyedik elemmel, hazai előállítású, 100%-os gyümölcspürével bővült, miközben a menü ára változatlan maradt.

A Happy Meal menük egyik legnépszerűbb választható elemének számító Chicken McNuggets a következő termék, melynek receptúráját a globális vállalások szellemében 2022-ig valamennyi piacán átalakítja az étteremlánc.

Fontos, hogy bár a receptúra változik, a Chicken McNuggets a vendégek számára ugyanazt az íz élményt nyújtja majd, mint amit az évek alatt megszoktak és megszerettek.